Conference Updates

Conference Registration Deadline – Extended to 31st March

Español | Français | Kreyol

Dear CSA members,

Please be advised that we have extended the conference registration deadline to 31st March. After this date the registration prices will increase. We remind you that for your presentation to be part of the program you should be a member in good standing order.

Please use the “Abstract and Registration Portal” — to check on the pricing for this year and note the “After Deadline” prices. Click here for direct link to the Conference Registration Page.

March 31st remains the deadline to confirm your attendance and presentation — this means you must pay for membership and registration. If you are having any particular issues with program/schedule, please email the Program Chairs at program.chair@caribbeanstudiesassociation.org. Please email the Secretariat with any issues regarding payments — secretariat@caribbeanstudiesassociation.org.

Regards,
CSA Program Chairs 2016

Estimados miembros de CSA

Se les notifica de la manera más atenta que hemos ampliado el plazo de inscripción a la conferencia hasta el 31 de marzo. Después de esta fecha los precios de inscripción aumentarán. Les recordamos que para que su presentación forme parte del programa deben cumplir cabalmente con los requisitos de membresía y registro.

Por favor usen el “Portal de resúmenes e inscripciones” para comprobar los precios de este año y hacer notar que los pagos “fuera de plazo” se han incrementado. Dar click en este link para re-direccionar hacia la página de registros de la conferencia.

El 31 de marzo sigue siendo la fecha límite para confirmar su asistencia y presentación, esto significa que usted debe pagar la membresía y el registro. Si está teniendo algún problema en particular con el programa o los horarios, por favor comuníquese con las Coordinadoras del Programa al siguiente correo: program.chair@caribbeanstudiesassociation.org.

Para cualquier duda o inconveniente relacionado con los pagos, favor de comunicarse con el Secretariado: secretariat@caribbeanstudiesassociation.org.

Coordinadoras del Programa
CSA 2016

Chers, chères membres de l’AEC/CSA,

Nous vous informons que la date limite pour faire l’inscription à la  41ème édition de la  Conférence a été  étendue pour le 31 mars. Après cette date, le prix d’inscription sera augmenté. Pour que vous puissiez donner votre présentation et faire partie de la programmation, vous devez devenir membre.

Veuillez utiliser le lien « Abstract and Registration Portal » vérifiez la tarification pour cette année et remarquez  le prix prévu après la date limite officielle « After Deadline »  Cliquez ici pour se diriger à la Page d’inscription à la Conférence. Click here for direct link to the Conference Registration Page.

Le 31 mars est la date limite pour confirmer votre présence et  votre  présentation,  ce qui implique que vous devez régler le montant de votre inscription comme membre participant.

Au cas où vous avez des problèmes avec la programmation/ les horaires,   contactez-nous directement à : program.chair@caribbeanstudiesassociation.org.

Au cas où vous avez des problèmes concernant les paiements, contactez-nous directement à : secretariat@caribbeanstudiesassociation.org.

Bien Cordialement,

CSA Program Chairs 2016

Kreyol

Chè Manm CSA/AEK

N ap fè nou konnen nou pouse dat limit enskripsyon nan konferans lan jis nan 31 mas.  Apre dat sa a, pri enskripsyon yo ap pi chè.  N ap raple nou se pou nou enskri kòm manm asosyasyon an pou prezantasyon nou an kapab enskri nan pwogram la.

Nou mande tanpri pou nou itilize pòtay « Abstract and Registration Portal » nan paj entènèt konferans lan pou nou kapab tcheke konbyen kòb pou nou peye ane sa a epi tou pou nou konnen konbyen kòb n a gen pou peye apre dat limit la fin pase « After Deadline ».  Klike isit pou nou kapab ale dirèk dirèk sou paj enskripsyon konferans lan.

N ap kenbe dat 31 mas la kòm dat limit pou nou konfime si n ap la pou nou prezante nan konferans lan.  Kondisyon sa a vle di fòk nou peye kotizasyon manm ak enskripsyon nan konferans lan.

Si nou gen kèk pwoblèm nan kesyon kalandrye pwogram la, tanpri voye yon mesaj bay reskonsab pwogram la nan adrès : program.chair@caribbeanstudiesassociation.org.

Si nou gen kèk difikilte pou nou peye kotizasyon ak enskripsyon, tanpri kontakte sekretarya asosyasyon an nan adrès: secretariat@caribbeanstudiesassociation.org.

Kenbe fèm,

Reskonsab pwogram