Call for Papers

2021 CSA Conference Call for Papers

2021 CSA Conference Call for Papers – Now Open

Identity Politics, Industry, Ecology and the Intelligent Economy in Caribbean Societies
Políticas de Identidad, Industria, Ecología y la Economía Inteligente en las Sociedades del Caribe
Politiques identitaires, industrie, écologie et l’économie intelligente dans les sociétés caribéennes

CSA embraces proposals from all disciplinary perspectives, theoretical standpoints and methodological approaches and welcomes interdisciplinary and multidisciplinary submissions. We accept individual paper proposals but strongly recommend proposals for fully constituted panels, fully constituted round tables and pre-organized workshops. We warmly encourage proposals for panels, round tables and workshops that are multi-lingual and multi-disciplinary. We welcome proposals from researchers, academics, policy makers, teachers, students, community activists, cultural managers, writers, artists, creatives and anyone with a keen interest in Caribbean Studies.

Deadline: 31 January, 2021

[ CLICK HERE for Details ]