Annual Conference 2022

English | Español | Français

46th Annual Conference, Caribbean Studies Association (CSA)

“Reframing Caribbean Influences on Global Spaces: Critically Engaging Perspectives on Human Geography and Risks, Political Economy and Technology.”

Virtual Conference: 30 May – 3 June, 2022

Submission Deadline: 11 February 2022 (midnight, EST)

IMPORTANT LINKS:

NOTE: All abstracts are to be submitted directly to the appropriate panels on the CSA submissions portal. Do not submit Abstracts to the Secretariat or to individual Panel Chairs. Abstracts submitted via these unofficial channels are not likely to be considered for inclusion in the 2022 Programme.

CONFERENCE REGISTRATION

This year the membership and conference registration can be completed in the same portal. Please be reminded that you must be CSA member in order to present at the conference. And you must log in below using your email address that you use for CSA business (the same you used for submission and membership) and follow the instructions. If you don’t know your password, click on “retrieve password” and it will be emailed to you. If you need to pay via cheque or via the Secretariat, please contact the Secretariat at secretariat@caribbeanstudiesassociation.org. The registration fees for 2022 are as follows:

Conference Registration: Rates before March 31, 2022 classified as Early-Bird are:

• Member Fee (Caribbean): US$150
  • Member Fee (Non-Caribbean Resident): US$175
  • Non-Member Students Fee: US$80
  • Student Fee: US$ 60
  • Non-Members (i.e. not presenting): US$230
  • CSA Elder (retired): US$60
  • Lifetime Members: US$150

Conference Registration: Rates after March 31 will increase by US$25.00. The new rates are:

• Member Fee (Caribbean): US$175
  • Member Fee (Non-Caribbean Resident): US$200
  • Non-Member Students Fee: US$105
  • Student Fee: US$ 85
  • Non-Members (i.e. not presenting): US$255
  • CSA Elder (retired): US$85
  • Lifetime Members: US$175

46a Conferencia Anual, Asociación de Estudios del Caribe (CSA)

“Reencuadre las influencias del Caribe en los espacios globales: perspectivas críticas sobre la geografía humana y los riesgos, la economía política y la tecnología”.

Conferencia virtual: 30 de mayo – 3 de junio de 2022

Fecha límite de envío: 11 de febrero de 2022 (medianoche, EST)

LINKS IMPORTANTES:

NOTA: Todos los resúmenes deben enviarse directamente a los paneles correspondientes en el portal de presentaciones de CSA. No envíe resúmenes a la Secretaría ni a los presidentes de los paneles individuales. Es poco probable que los resúmenes enviados a través de estos canales no oficiales se consideren para su inclusión en el Programa 2022.

INSCRIPCIÓN A LA CONFERENCIA

Este año la membresía y la inscripción a la conferencia se pueden completar en el mismo portal. Recuerde que debe ser miembro de CSA para poder presentarse en la conferencia. Y debe iniciar sesión a continuación con la dirección de correo electrónico que usa para los negocios de CSA (la misma que usó para el envío y la membresía) y seguir las instrucciones. Si no conoce su contraseña, haga clic en “recuperar contraseña” y se le enviará por correo electrónico. Si necesita pagar con cheque o mediante la Secretaría, comuníquese con la Secretaría en secretariat@caribbeanstudiesassociation.org. Las tarifas de inscripción para 2022 son las siguientes:

Registro a la conferencia: Tarifas previas al 31 de marzo de 2022, clasificadas como Madrugradoras son:

• Cuota para miembrxs (Residentes Caribeñxs): US$150
  • Cuota para miembrxs (No Residentes Caribeñxs): US$175
  • Cuota para estudiantes no miembrxs: US$80
  • Cuota para estudiantes: US$ 60
  • Cuota para no-miembrxs (i.e. no presentadorxs): US$230
  • Veteranx AEC (retiradxs): US$60
  • Miembrxs vitalicios: US$150

Registro a la conferencia: Tarifas posteriores al 31 de marzo de 2022, incrementarán US$25.00. Las nuevas tarifas son:

• Cuota para miembrxs (Residentes Caribeñxs): US$175
  • Cuota para miembrxs (No Residentes Caribeñxs): US$200
  • Cuota para estudiantes no miembrxs: US$105
  • Cuota para estudiantes: US$85
  • Cuota para no-miembrxs (i.e. no presentadorxs): US$255
  • Veteranx AEC (retiradxs): US$85
  • Miembrxs vitalicios: US$175

46e conférence annuelle, Caribbean Studies Association (CSA)

« Recadrer les influences des Caraïbes sur les espaces mondiaux : perspectives d’engagement critique sur la géographie humaine et les risques, l’économie politique et la technologie ».

Conférence virtuelle : 30 mai – 3 juin 2022

Date limite de soumission : 11 février 2022 (minuit, HNE)

LIENS IMPORTANTS :

REMARQUE : Tous les résumés doivent être soumis directement aux panels appropriés sur le portail de soumission de l’ASC. Ne soumettez pas de résumés au secrétariat ou à des présidents de jury individuels. Les résumés soumis via ces canaux non officiels ne seront probablement pas pris en compte pour l’inclusion dans le programme 2022.

INSCRIPTION À LA CONFÉRENCE

Cette année, l’adhésion et l’inscription à la conférence peuvent être effectuées sur le même portail. N’oubliez pas que vous devez être membre de l’ASC pour pouvoir présenter à la conférence. Et vous devez vous connecter ci-dessous en utilisant votre adresse e-mail que vous utilisez pour les affaires CSA (la même que vous avez utilisée pour la soumission et l’adhésion) et suivre les instructions. Si vous ne connaissez pas votre mot de passe, cliquez sur « récupérer le mot de passe » et il vous sera envoyé par e-mail. Si vous devez payer par chèque ou via le Secrétariat, veuillez contacter le Secrétariat à secretariat@caribbeanstudiesassociation.org. Les frais d’inscription pour 2022 sont les suivants :

• Cuota para miembrxs (Residentes Caribeñxs): US$150
  • Cuota para miembrxs (No Residentes Caribeñxs): US$175