Annual Conference 2022

English | Español | Français

46th Annual Conference, Caribbean Studies Association (CSA)

“Reframing Caribbean Influences on Global Spaces: Critically Engaging Perspectives on Human Geography and Risks, Political Economy and Technology.”

Kingston, Jamaica: 30 May – 3 June, 2022

Submission Deadline: 31 October, 2021

IMPORTANT LINKS:

CONFERENCE REGISTRATION

This year the membership and conference registration can be completed in the same portal. Please be reminded that you must be CSA member in order to present at the conference. And you must log in below using your email address that you use for CSA business (the same you used for submission and membership) and follow the instructions. If you don’t know your password, click on “retrieve password” and it will be emailed to you. If you need to pay via cheque or via the Secretariat, please contact the Secretariat at secretariat@caribbeanstudiesassociation.org. The registration fees for 2022 are as follows:

Conference Registration: Rates before March 31, 2022 classified as Early-Bird are:

• Member Fee (Caribbean): US$150
  • Member Fee (Non-Caribbean Resident): US$175
  • Non-Member Students Fee: US$80
  • Student Fee: US$ 60
  • Non-Members (i.e. not presenting): US$230
  • CSA Elder (retired): US$60
  • Lifetime Members: US$150

Conference Registration: Rates after March 31 will increase by US$25.00. The new rates are:

• Member Fee (Caribbean): US$175
  • Member Fee (Non-Caribbean Resident): US$200
  • Non-Member Students Fee: US$105
  • Student Fee: US$ 85
  • Non-Members (i.e. not presenting): US$255
  • CSA Elder (retired): US$85
  • Lifetime Members: US$175

Conference Registration: Rates after May 29 will increase by US$50.00. The new rates are:

• Member Fee (Caribbean): US$225
  • Member Fee (Non-Caribbean Resident): US$250
  • Non-Member Students Fee: US$155
  • Student Fee: US$ 135
  • Non-Members (i.e. not presenting): US$305
  • CSA Elder (retired): US$135
  • Lifetime Members: US$225

46a Conferencia Anual, Asociación de Estudios del Caribe (CSA)

“Reencuadre las influencias del Caribe en los espacios globales: perspectivas críticas sobre la geografía humana y los riesgos, la economía política y la tecnología”.

Kingston, Jamaica: 30 de mayo – 3 de junio de 2022

Fecha límite de envío: 31 de octubre de 2021

LINKS IMPORTANTES:

INSCRIPCIÓN A LA CONFERENCIA

Este año la membresía y la inscripción a la conferencia se pueden completar en el mismo portal. Recuerde que debe ser miembro de CSA para poder presentarse en la conferencia. Y debe iniciar sesión a continuación con la dirección de correo electrónico que usa para los negocios de CSA (la misma que usó para el envío y la membresía) y seguir las instrucciones. Si no conoce su contraseña, haga clic en “recuperar contraseña” y se le enviará por correo electrónico. Si necesita pagar con cheque o mediante la Secretaría, comuníquese con la Secretaría en secretariat@caribbeanstudiesassociation.org. Las tarifas de inscripción para 2022 son las siguientes:

Registro a la conferencia: Tarifas previas al 31 de marzo de 2022, clasificadas como Madrugradoras son:

• Cuota para miembrxs (Residentes Caribeñxs): US$150
  • Cuota para miembrxs (No Residentes Caribeñxs): US$175
  • Cuota para estudiantes no miembrxs: US$80
  • Cuota para estudiantes: US$ 60
  • Cuota para no-miembrxs (i.e. no presentadorxs): US$230
  • Veteranx AEC (retiradxs): US$60
  • Miembrxs vitalicios: US$150

Registro a la conferencia: Tarifas posteriores al 31 de marzo de 2022, incrementarán US$25.00. Las nuevas tarifas son:

• Cuota para miembrxs (Residentes Caribeñxs): US$175
  • Cuota para miembrxs (No Residentes Caribeñxs): US$200
  • Cuota para estudiantes no miembrxs: US$105
  • Cuota para estudiantes: US$85
  • Cuota para no-miembrxs (i.e. no presentadorxs): US$255
  • Veteranx AEC (retiradxs): US$85
  • Miembrxs vitalicios: US$175

Registro a la conferencia: Tarifas posteriores al 29 de mayo de 2022, incrementarán US$50.00. Las nuevas tarifas son:

• Cuota para miembrxs (Residentes Caribeñxs): US$225
  • Cuota para miembrxs (No Residentes Caribeñxs): US$250
  • Cuota para estudiantes no miembrxs: US$155
  • Cuota para estudiantes: US$135
  • Cuota para no-miembrxs (i.e. no presentadorxs): US$305
  • Veteranx AEC (retiradxs): US$135
  • Miembrxs vitalicios: US$225

46e conférence annuelle, Caribbean Studies Association (CSA)

« Recadrer les influences des Caraïbes sur les espaces mondiaux : perspectives d’engagement critique sur la géographie humaine et les risques, l’économie politique et la technologie ».

Kingston, Jamaïque : 30 mai – 3 juin 2022

Date limite de soumission: 31 octobre 2021

LIENS IMPORTANTS :

INSCRIPTION À LA CONFÉRENCE

Cette année, l’adhésion et l’inscription à la conférence peuvent être effectuées sur le même portail. N’oubliez pas que vous devez être membre de l’ASC pour pouvoir présenter à la conférence. Et vous devez vous connecter ci-dessous en utilisant votre adresse e-mail que vous utilisez pour les affaires CSA (la même que vous avez utilisée pour la soumission et l’adhésion) et suivre les instructions. Si vous ne connaissez pas votre mot de passe, cliquez sur « récupérer le mot de passe » et il vous sera envoyé par e-mail. Si vous devez payer par chèque ou via le Secrétariat, veuillez contacter le Secrétariat à secretariat@caribbeanstudiesassociation.org. Les frais d’inscription pour 2022 sont les suivants :

• Cuota para miembrxs (Residentes Caribeñxs): US$150
  • Cuota para miembrxs (No Residentes Caribeñxs): US$175